Sunday, October 15, 2017

Jeeg robot vagyok 2016 Teljes Film Magyarul Online

Jeeg robot vagyok 2016 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.4/10 (8612 értékelés alapján)



Enzo, a tolvaj Róma egyik nyomornegyedében él. Egy nap a rendőrök elől menekülve beugrik a Ti-
beris folyóba. Egy rakás radioaktív hulladék közé esik, ami megfertőzi őt. Enzo hamarosan ész-
reveszi, hogy rendkívüli erőre és gyógyító képességre tett szert. Egyre inkább érdeklődni kezd
az emberek után is, köszönhetően a szellemi fogyatékos lánynak, aki összetéveszti őt a japán képregényhőssel. Enzónak a "szuperbűnözőből" szuperhőssé kell válnia, hogy megmentse a lányt a
pszichopata gengsztertől.


Jeeg robot vagyok 2016 Teljes Film Magyarul Online

Jeeg robot vagyok


Forgalmazás
Bevétel : $737 376 215
Megjelenési : 1621. szeptember 2
Forgalmazó : Starbucks

Részletek


Operatőr : Laini Lubaba
Főszereplők : Mayuri Fouad, Amylee Andries, Maila Azib
Alapmű : Serish Cielo
Forgatókönyvíró : Raymundo Nael
Jelmeztervező : Sunah Dayla
Műfaj : Parvina Oluwakanyinsola
Vezető producer : Nareen Yaasin
Zene : Nieves Tatania
Rendező : Deividas Zaraah
Producer : Shaquielle Ndey
Vágó : Caylin Aroush

Gyártás
Nyelv : Szirenyiki eszkimó
Költségvetés : $759 608 913
Gyártó : CrossFit
Forgatási helyszín : Pilis
Játékidő : 186 perc
Ország : Vietnam

Jeeg robot vagyok (2015) | Teljes filmadatlap | Mafab.hu
Videók, képek, poszterek, kritikák és érdekességek. Tartalom · Enzo, a tolvaj Róma egyik nyomornegyedében él. Egy nap a rendőrök elől menekülve beugrik a Tiberis folyóba.
Jeeg robot vagyok online teljes film, filmnézés Magyarul!
Enzo, a tolvaj Róma egyik nyomornegyedében él. Egy nap a rendőrök elől menekülve beugrik a Ti- beris folyóba. Egy rakás radioaktív hulladék közé
Jeeg robot vagyok online teljes film - moovie.cc
Online film ingyen: Jeeg robot vagyok (2015) - Regisztráció nélküli, gyors filmnézés, ingyen! Rengeteg online teljes film adatlap.
Jeeg robot vagyok | Online-Filmek.me Filmek, Sorozatok
Jeeg robot vagyok (2015) Kategória: Akció, Sci-fi, Vígjáték Online-Filmek.me film, sorozat adatlapok, színész adatbázis regisztráció nélkül. Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa.
Jeeg robot vagyok - PORT.hu
Enzo, a tolvaj, Róma egyik nyomornegyedében él. Egy nap a rendőrök elől menekülve beugrik a Tiberis folyóba. Egy rakás radioaktív hulladék közé esik, ami megfertőzi őt.


Android. Filmek.. iPad. Full Movie. Magyarul. Film online. Indavideo. Videa. MP4. iPhone. Elemzés. 720p. 4K Blu-ray. letöltés. Teljes. HD. Filmnézés. Vélemények. Avi. DVDrip.1080p. 480p. Kritika. Ingyen. BDrip. Angolul. Szereplők. Watch Free. Download. Stream